sâmbătă, 18 ianuarie 2014

prea puțin.


singurătatea s-a înfășurat în jurul prezentului
și simt că eu sunt următoarea destinație. nu am fost locuită până acum decât de
caractere lăsate în paragină, de cuvinte prea puțin ipocrite și de iregularități (.)
poate
mi-ar fi plăcut să înșir afirmații despre mine și să nu mă recomand
cu cea mai mare ușurință ca fiind

negația  tuturor. 

cum să mă las înconjurată de oameni tocmai acum când apune soarele
iar durerea nu poate fi înjumătățită, nici măcar
pusă pe lista de așteptare (.)

am iubit toți străinii pe care întâmplarea i-a azvârlit la ușa mea
 le-am dăruit toți pașii despre care știam că duc către liniștea exterioară
rămânând eu vasul umplut cu zgomot și ură (.)

după cum se obișnuiește, finalul te așteaptă la un capăt de drum
și acolo era, cerându-mi să fiu mai mult om și mai puțin un bust sufocat de ceilalți
  -> așadar
am hotărât să-i rănesc pe toți doar ca să mă simt eu mai puțin rănită
e un refugiu plăcut acest comportament total lipsit de compasiune

dar ce mai pot spune acum când timpul se sfârșește
și răul mă prinde din urmă, mă latră și mă sfâșie cu pielea lui arsă
ca pe o trădătoare care nu a încercat niciodată să găsească calea către propria suferință

prea puțin am încercat să fiu în preajma mea
ca să știu ceea ce știu ceilalți despre lipsurile mele
am încercat să refuz viața la naștere, dar inimile sunt încăpățânate, ele bat
și bat. 
nu încetează niciodată să ducă lucrurile până la capăt
iar câteodată, am observat, nici oamenii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
All that she can't leave behind. - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.