luni, 25 noiembrie 2013

suprarealitate



sunt un cadavru minunat, dragule
tocmai acum
când au încetat să mai bată clopotele

au trecut luni
și observ că în orașul ăsta
nu se mai moare
parcă am fost blestemați să ne descompunem de vii

deja mă doare carnea
și nici sânge nu-mi mai circulă prin vene
nu
a plouat în mine și acum
începe să bată vântul
imaginează-ți
toate organele
stânga-dreapta
și implicit invers
niciodată numai într-o parte

 tu ești încă viu
iar trupul tău fraged, dragule
mă doare în multe rânduri

apari în fața mea
tocmai acum
când am început să-mi pierd vederea
și când nici celelalte simțuri nu mă mai ajută
să mă orientez
să grăiesc
să-ți dau o formă


lumea asta a fost creată
în prea puțin timp
ca noi să putem trăi mult

și mă arde gândul
la fel cum soarele arde pământul
că va veni o zi
știu, tu îi auzi deja pașii,
când nu vei fi nici tu
mai mult decât un cadavru.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
All that she can't leave behind. - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.