luni, 1 aprilie 2013

Flying into (...)



vor fi puncte după propoziții
pe care mi-e teamă să le rostesc
știi, au și ele o viață, mi-a spus el într-o zi
nu-mi plac viețile spuse cu voce tare
nu, sunt cumva reci și singuratice
fals interiorizate

da, îmi plac pauzele dintre cuvinte
seamănă cu cerul
pe care obișnuiam să-l privesc cu ochii închiși
pauzele dintre cuvinte
sunt și ele părți care se integrează în
oameni
noi, oamenii, ne integrăm în lume
de când ne naștem
suntem și noi spuși cu voce tare
rostiți fără oprire de tați
mame și prietene ale lor
bunici sexagenari și rude de care nu ne leagă decât
pauzele din memoria unui anume
care iubește.
iubește să se rostească pe sine
să mă rostească alături de atâția pe care
oricât i-aș privi
nu-i pot vedea.

pauzele dintre oameni se văd când apune soarele
sunt mâini care rămân în aer
sunt picioare care aleargă fără pereche
știi, au și ele o viață, mi-am spus într-o zi
nu-mi plac viețile din a căror singurătate
trebuie să plec rece și cumva
singură.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
All that she can't leave behind. - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.