sâmbătă, 20 iulie 2013

9:58




Nu ar trebui să te doară amintirile mele. Nu ar trebui să te doară că mă gândesc cum am putut trăi cu atâta durere în jur. Cum am stat liniștită într-un colț numit așteptare și am privit. Nu a fost de ajuns această reacție, dar chiar și cu ajutorul ei am ajuns alături de tine. Nu suntem noi acel Tot despre care am învățat ore în șir fără să obosim. Noi reprezentăm finalul. Aș vrea să te compar cu o inimă, să cred că poți simți viața și că o poți transforma în ceva mai mult. Suficiente nu se pot dovedi decât încercările, incursiunile în actele de a ceda în fața propriilor cuvinte. Ne subordonăm poveștilor pe care le creăm trăind. Reale sunt nașterile, începuturile și continuitatea. Noi – restul marginalizat – doar ne limităm la a exista sub forma unui plural.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
All that she can't leave behind. - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.