marți, 9 iulie 2013

din ce în ce mai slabi


Pământul nu se mișcă niciodată
noi îl mișcăm pe el
prin morțile noastre.

el este împietrit
la fel ca o inimă care vede lumina
doar atunci când se nasc alte inimi.

Da, îți spun că pământul e nemișcat
și îmi e teamă să nu mă audă slăbiciunea
cu care continuă să trăiască

E slab, pământul.
dar nu mai slab ca noi
nu mai slab ca emoțiile noastre
și ca momentele pe care întârziem să le trăim

nu vreau să fac pământul să se miște
nu vreau să mă mișc sub el, să zac
ca o inimă care nu vede lumina
decât atunci când se nasc alte inimi.

Uită-te în stânga
în dreapta
în față
niciodată în spate
-          îmi șoptește pământul atunci când se mișcă –
și cred. Cred fără să mă-ntreb
e-adevărat?

Și este.
nu te uita niciodată în spate,
îmi șoptesc când simt că viața alunecă-n pământ

acolo, în spate, dispare totul.
Și e întuneric în viscerele trecutului
și sunt și eu acolo, doar că nu mai simt.
sunt slabă, la fel
ca o inimă care vede lumina

numai atunci când se nasc alte inimi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
All that she can't leave behind. - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.