duminică, 28 iulie 2013

și pașii noștri nevinovați...


Călcăm încet pe inimi
de teamă să nu le facem să bată mai tare
tălpile noastre devin pașii în sine

nu se aud zgomote, poate doar liniștea
pe care o fac urechile atunci când aud
cum plâng ochii oamenilor
cărora le mor cuvintele de rugă.

Matei m-a rugat într-o zi să-l fac să plângă
să îl privesc și să-i analizez lacrimile
i-am spus: nu pot.
Iar vocea lui mi-a scrutat cerul gurii
mi-a strâns în pumni toate vocalele și consoanele pe care oricum n-avem putere
să le fac să socializeze.

Matei mă roagă și astăzi să-l fac să plângă
azi fiind orice zi în care sunt citite aceste rânduri
iar eu rămân blocată în neputință

Îmi e rușine – cum aș putea să-i spun că nu știu, că nu am fost învățată
să fac oamenii să plângă?
Trebuie să spun ceva, trebuie să țip, să bat din palme?
De ce plâng oamenii?

Matei rămâne tăcut,
 în colțul acestei stări de inerție în care mă afund
constant.
aude cum încerc să spun ceva și totuși tace

și tac și eu.

Un comentariu:

 
All that she can't leave behind. - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.