marți, 30 iulie 2013

pustiul de după.


În interiorul ființei tale cresc ziduri
pe care zid ar trebui să mă cațăr
ca să-ți ucid instinctul de apărare?

în interiorul tău, suflete, sunt drumuri
multe, diferite, promițătoare.
ce drum ar trebui să aleg
ca să-ți ucid dorința de a simți?

în interiorul tău, inimă, sunt așteptările mele.
singurele proprietăți pe care le am, care mi-au fost dăruite.
ce așteptare a bătut prima, inimă?
ce alte așteptări ai ucis bătând?

în interiorul tău, trupule, mă aflu eu,
vocea care dictează mâinilor să scrie.
și scriu, mereu, grăbite, știutoare.
ce mână ai vrea să obosească prima, trupule?
ce cuvinte ai vrea să moară?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
All that she can't leave behind. - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.