joi, 22 mai 2014

ție


 nu trec zile, ci vieți pe care le-am putea trăi dacă Cineva s-ar gândi că e timpul să te întorci.
***
treptat, dispare sentimentul de înstrăinare față de amintirea ta. 
te simt cu dragoste; și vreau să te gândesc cu dragoste, nicidecum cu teama că nu mai poți să fii o prezență materializată fizic.
ieri - nedatând, acest ieri va fi întotdeauna ziua precedentă, nu o zi anume - te-am simțit și ți-am simțit non-existența.
m-ai atins, iar atingerea ta a fost în sine o semnificație de care am impresia tot timpul că ești conștientă că am nevoie.
te port în inima mea ca pe un adevăr care-mi ghidează viața și iată-mă supusă amintirii tale!

mi-e dor de tine, dorindu-te ca pe o prelungire a mea; dorindu-te trăind în mine ca o clipă care și-a obținut eternitatea. E un dor a cărui durere s-a atenuat de la sine. Dorul meu de tine e o durere care uită să doară.

Iubindu-te mereu, ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
All that she can't leave behind. - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.